Monday, January 10, 2011

.......sedih bangat..+ jelez..

apa pasal tajuk macam tu plak..yerk..ada2 jerk aku ni..balik2...jelez..sedih...hihihihi....bukan apa..hari ni ofismate saya da dapat duit hasil dr lucky draw mlm mnggu ari tu...dapat cash lagi....gembira tgk madam bagi dorang wit + jelez coz saya tak dapat..mmg la tak dapat kerja pn blm sthn + blm cnfrm mcm mn nak dapat...rezki saya tahun dpn la.@ ujung thn ni..sabo..bebanyak..sabo..yer.puan hawa.....erm...nak gak.. tak pew...sms en.B kt dia cakap tak pew sayang biar dorang..nnti da abis abng bg ayang wit yerk..lpas abag seatlkan claim sethn lbh ni....Apa sthn LAMA woo..pew nak buat busy sangat enB saya ni..

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
seorang yang pencinta colour merah...mempunyai seorang suami yang sederhana dan memiliki sepasang cahaya mata..DAMIA & DARWISH... seorang yang periang ,kuat bercerita....dan yang paling penting penyayang walupun tegas ngan anak2 bukan bererti,,garang,tapi mendidik menjadi orang yang berguna satu hari nanti

Total Pageviews

Blog Archive