Wednesday, January 5, 2011

assalamualaikum..

salam 1 malaysia, ceh,ceh...siap salam satu malaysia bagai....maaf la saya ni tak tahu nak starting dr mana nak start maklumlah tgh exicted katakan tgk kawan2 ada blog seronok rasa sekuranyer ada la tempat nak melepaskan perasaan btl..tak tapi korang jangan bosan lak nanti....firstly saya perkenalkan diri dulu yerk...tunjuk gambar dulu baru syok...
ini time pregy da bley la yerk..janji gambar btl tak...setelah melihat gambar saya..skrg ni turn my hubby lak...tak lak hensem tak lak buruk tapi sesedap mata memandang eceh...tak boley bla...kikikiki..pew sa;ahnyer puji laki sendri kan..kan..
ok tak kawan2..kan saya da cakap..(encem)..hihihihi seterusnyer mari kt perkenalkan anak saya yang pertama..tapi da meninggal da so sad..hanya tggl kenangan yang terindah..misz..u MUHAMMAD SYAFIQ AYMAN..
eccem kan tapi sayangyer saya hanya sempat menjaga dia sampai 3bln sahaja allah lbh sayangkan dia..moga dia dcucuri rahmatnyer....oh yer time gambar ni dimbil..lagi seminggu dia meninggal baju yang dpakai tu baru jerk bli terus grak hati ni nk try kt dia rupernyer arwahnyer nak pergi...apa kan daya tak der rezeki..rasa kaki ku ni tak berpijak dibumi rasanyer saat DR mngatakan anak aku sudah tiada..... tak mo la citer sedih kita perkenalkan anak kedua saya ,aka anak dara saya NURDINIE DAMIA...SKRG berumur 3thn...
ok tak kawan2..ok la..like mother like son hihihi angkat bakul sendri lak....tapi cewek sabgat skrg,biasa la budak baru nak mmbesar..aik mmbesar apa ni tk mmbesar ker..bkn.baru nak meningkat usia..la katakan ..tapi keletahnyer mmg mencuit hati dia la buah hati dia la buat gram..semuanyer la... kali ni perkenalkan anak bongsu saya bongsu ker..kew..ada lagi bawah ni...insyaalha ada mmg ada harapanyer lama la lagi bagi avish membesar dan dapat belaian kasih sayang dulu... NAmanyer DANISH DARWISH...SINGKAT TAPI ERTI YANG BERMAKNA... bijak dan warak...moga2 nama dan erti berkait sangat.. jeng ...jeg....ini dia...
hensem..tak...hihihi malu tnyer org kwang..kwang.....avish skrg da 8bln alhmddlh skrg dia da menunjukkan macam nk berdiri bkn da berdiri ker tapi kene berpegang la...tak der berdiri sndri tipu la tu....hihihi.....ok la sekian ni dulu buat pengenalan....

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
seorang yang pencinta colour merah...mempunyai seorang suami yang sederhana dan memiliki sepasang cahaya mata..DAMIA & DARWISH... seorang yang periang ,kuat bercerita....dan yang paling penting penyayang walupun tegas ngan anak2 bukan bererti,,garang,tapi mendidik menjadi orang yang berguna satu hari nanti

Total Pageviews

Blog Archive